Translate

lördag 17 september 2011

Underbara papper


Godmorgon denna fantastiska höstmorgon! 
När jag hittade den här söta lilla notispappershållaren i, Craft Stamper,  så ville jag genast testa och göra den med BoBunnys UNDERBARA papper Forever Fall.


Good morning this wonderful autumn morning!
When I found this cute little note paper holder, in the magazine "Craft Stamper", I amediately wanted to make one with BoBunnys WONDERFUL paper Forever Fall.






Och för att ni ska se hur fantastiskt pappret är tog jag här bort notispapprena på den här bilden. 
Jag har även fäst på lite spets som jag har färgat in med Distress stain i färgerna Broken China och Wild Honey. Mer dekorationer än så ville jag inte skymma det vackra pappret med. 

In this pictue I took away the notice papers for you to se how fabulous the paper is. I also attaced some lace that I colored in with Distress Stains. More decorations than his is, in my opinion, not necessary with this beatiful papers from BoBunny.

I wish you all a fabulous day!

Tigerblomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar