Translate

tisdag 7 december 2010

Och så lite julkort.


Det här kortet är jag väldigt nöjd med. Jag har gjort eget papper med akrylfärger och sen har jag stämplat det större pappret  medan jag har kört den lilla pappersbiten genom Tim Holtz embossingfolder, den som heter Checkerboard Cracked. 


Det här kortet är min dotters förtjänst. Hon frågade om jag inte tyckte om grönt eftersom jag inte hade gjort ett enda julkort som var grönt. Bägge stämplarna kommer från Kortmakaren och pappret är embossat med Spellbinders Circles Impressabilities. Jag har färgat in pappret med Distressdyna. Bandet hittade jag på Indiska för länge sedan.


Han påminner mig om någon tecknad saga på barnkanalen och gör mig därmed glad. Snögubben kommer från Prickiform och bakgrundsstämpeln kommer från Kortmakarne. Och självklart lite Distressfärg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar