Translate

lördag 21 januari 2012

Min nya dagbok

Hej! Idag tänkte jag visa några oskrivna sidor ur min dagbok. De som jag skrivit på håller jag för mig själv. :-) Här ovan har jag rivit ut en sida ur ett anteckningsblock färgat in kanterna med Distressdyna och även splattat med Distress stain. På motsatt sida har jag hittat ett av alla underbara papper som finns i Realådorna hos Scrap & Hobby. 


Här ovanhar jag förutom stämplat med lite olika stämplar i huvudsak från Stampers Anonymous, även kladdat med gesso.


Här ett lite ljusare uppslag för en dag med ljusa tankar. 


Och fler vackra papper ur Realådorna. Gå in på webbshoppen och fynda för de kostar bara 6 kr st!!!



Kram
Tigerblomma

2 kommentarer:

  1. Åh så vackert du gjort på sidorna i dagboken, supersnyggt!!

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera