Translate

lördag 1 oktober 2011

Grindalbum


Och här är ett minialbum till. Just den här typen av minialbum tänkte jag visa er hur man gör den 11 Oktober hos Scrap & Hobby. Det finns fortfarande platser kvar så skynda er...

                   

Pappret som är basen på det här albumet är från Tim Holtz Schabby Vintage Paper Stack. Här syns även en stämpel från Stampers Anonymous Urban Chick.


En blomma jag har gjort själv. I utkanten av bilden skymtar mina favorit öljetter. 
Vad är era favoriter. Kika in här och se vad som finns.


Det som är så härligt med att göra minialbum, är att man får användning för en massa småsaker som man har gjort men inte fått någon användning för ännu.


Sizzix stans Eleganat Flourishes på vänster sida. Den är målad med Crackle paint.


Hinge Clips kan vara användbart.


Här har jag stansat med Spellbinders och en hörnpunch och spets är aldrig fel.


Små tags och utrymmen att skriva på.


Man kan även göra egna små skrivböcker.


Så här ser den ut med Martha Stewars kantstans Doily Lace.


Samma kantstans här.



Fler skrivböcker.



Ja det var vad jag hade att bjuda på idag. 
Glöm nu inte att anmäla er till Kursen Tisdagen den 11 oktober.



Kram Tigerblomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar